Salvaţi Copiii angajează Coordonator de Comunicare şi PR

Echipa Salvati Copiii lucreaza pentru imbunatatirea vietii copiilor, pentru aparararea si promovarea drepturilor acestora, asigurandu-se ca fiecare copil este protejat de orice forma de violenta, abuz sau exploatare.

Cautam un profesionist energic si entuziast si cu experienta, care sa se alature echipei noastre in calitate de coordonator de comunicare si PR.

Responsabilitati

– Dezvoltarea unei strategii de comunicare pe 3 ani si a unui plan anual care sa sprijine planul general al organizatiei.
– Sporirea nivelului de cunoastere a organizatiei Salvati Copiii in randul tuturor grupurilor tinta. (media, publicul larg, agentiile guvernamentale nationale si internationale, comunitatea business, donatorii actuali si viitori, parteneri nationali si internationali).
– Managementul brandului Save the Children in Romania. Coordonatorul de comunicare va raspunde de protejarea si promovarea brandului Salvati Copiii Romania, cat si de identitatea corporate a organizatiei.
– Coordonarea comunicarii, astfel incat aceasta sa se faca in timp real si eficace. Coordonatorul de comunicare va sustine munca directorului de programe si a directorul de strangere de fonduri prin activitati de advocacy in sprijinul campaniilor Salvati Copiii si de comunicare in vederea maximizarii eficacitatii initiativelor de strangere de fonduri ale organizatiei.
– Dezvoltarea comunicarii on line a organizatiei si sporirea aparitiilor pe site-urile de socializare.
– Coordonarea colaborarii cu agentiile specializate in comunicare.
– Gestionarea relatiilor cu presa, organizarea de conferinte de presa pe temele relevante pentru organizatie, comunicarea permanenta cu institutiile mass-media relevante pentru Salvati Copiii Romania;
– Gestionarea relatiilor de comunicare cu filialele Salvati Copiii si cu Save the Children International.

Candidatul ideal – competente si experienta

Abilitati strategice, dovedite prin :
o Capacitatea de a dezvolta, de a adapta si implementa planuri strategice;
o Foarte bune abilitati analitice si intelectuale;
o Intelegerea rolului comunicarii si al PR-ului in cadrul planului general al organizatiei;
o O buna cunoastere a mass-media din Romania.

Eficacitate, demonstrata prin:
o Succes dovedit in managementul brandurilor si campaniilor;
o Administrare website-uri profesionista;
o O foarte buna intelegere a rolului mijloacelor moderne de comunicare;
o Experienta in munca cu factorii de decizie in media, institutii din domeniu, s.a.;
o Foarte bune abilitati de redactare de materiale specifice.

Abilitati de management financiar si organizational:
o Abilitate demonstrata de gestionare a costurilor si, totodata, de crestere a performantei;
o Bune abilitati de management de proiect.

Abilitati de comunicare interpersonala:
o Capacitatea de a reprezenta organizatia in medii dintre cele mai diverse;
o Capacitatea de a comunica eficace, atat oral cat si in scris;
o O foarte buna stapanire a limbii romane, scris si verbal si o buna comunicare in limba engleza.

Ca si experienta anterioara, candidatii trebuie sa fi detinut o functie de coordonare intr-o agentie media/agentie de comunicare sau sa fi lucrat ca om de comunicare intr-o institutie/companie de succes. In activitatea lor, trebuie sa fi lucrat cu mijloacele de comunicare in masa traditionale, dar este esential sa fie familiarizati si cu mijloacele de comunicare moderne. Experienta minima este de 5 ani in domeniul comunicarii.

Va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra insotit de scrisoarea de intentie si portofoliu de proiecte de comunicare, la email rosc@salvaticopiii.ro sau fax 021/3124486 pana la data de 30 ianuarie 2015.

Sursa: www.salvaticopiii.ro