FFCR caută Manager de comunicare

Fundațiile comunitare îşi doresc oraşe pline de viaţă, cu oameni activi şi implicaţi, care iau iniţiativa pentru a transforma comunitatea în care locuiesc. Organizaţii locale care dezvoltă filantropia, iniţiativa şi spiritul comunitar, fundaţiile comunitare oferă suport financiar pentru proiecte locale. Viitorul coordonator de programe al Federaţiei Fundaţiile Comunitare din România va avea un impact direct în succesul fundaţiilor comunitare şi, implicit, al comunităţilor locale din România.

Locul desfășurării activității: remote sau sediul din București, cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 10% din timpul de lucru.

Perioada postului: nedeterminată

Disponibilitatea postului: imediat

Norma: 8 ore pe zi

SCOPUL POSTULUI:

Managerul de comunicare din cadrul Federației Fundațiile Comunitare din România este responsabil de comunicarea organizațională 

RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI:

  • Elaborează, implementează și coordonează strategia de comunicare a Federației și a programelor naționale;
  • Asigură conținutul și  managementul website-urilor (fundatiicomunitare.ro, swimathon.ro, stiintescu.ro, fondulpentruunviitormaibun.ro) și al platformelor social media (Facebook, Youtube, Instagram);
  • Creează conținut de comunicare pentru diverse materiale de promovare (prezentări, articole, comunicate de presă, web content, newsletters, infografice, raport de activitate etc);
  • Curatoriază baza de date, dezvoltă și cultivă relații cu mass-media (locală și națională, scrisă/radio/TV/bloggeri) în vederea promovării mesajelor organizației și programelor;
  • Cultivă comunitatea de practică a comunicatorilor la nivelul rețelei;
  • Oferă suport în organizarea evenimentelor online și offline inițiate de echipa organizației;
  • Cunoaşte şi respectă normele PSI şi de protecţie a muncii;
  • Respectă prevederile legislației pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date.

CERINȚE:

  • Experiență anterioară în domeniul comunicării de minim 3 ani;
  • Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare
  • Abilități de leadership și lucru în echipă
  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare
  • Bună cunoaștere a limbii engleze
  • Bune abilități de operare pe computer
  • Experiență de lucru cu WordPress, Facebook, Mailchimp etc;
  • Foarte bune abilități de gestionare a rețelelor de socializare;
  • Experiența de lucru cu rețele, echipe aflate la distanță sau alte structuri asociative constituie un avantaj
  • Receptivitate, proactivitate, flexibilitate şi creativitate.

BENEFICII:

  • Oportunități de creștere profesională
  • Oportunități de formare continuă în țară si în străinătate
  • Mediu de lucru dinamic, expunere națională și internațională
  • Oportunitatea de a acționa ca un agent al schimbării și un ambasador al mișcării filantropice din România

PROCESUL DE SELECȚIE AL CANDIDATULUI:

Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție, CV și datele de contact a două persoane care pot oferi recomandări pentru experiențe relevante postului.

Aplicațiile vor fi trimise la adresa office@ffcr.ro până la data de 16.10.2023. Vor fi organizate interviuri pe măsură ce aplicațiile sosesc la Federație.

Mai multe informații despre activitatea organizației puteți afla de pe www.ffcr.ro

Sursa: www.ffcr.ro