Concurs pentru ocupare posturi vacante în cadrul ADR Nord-Est
Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est organizează concurs în data de 09.11.2021, orele 1000, la sediul din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9, jud. Neamț, pentru ocuparea a 7 posturi vacante (durată determinată – 12 luni, cu posibilitate de prelungire).
1) 1 post de Expert în cadrul Biroului Cooperare Externă, Direcția Comunicare, Inovare și Cooperare Externă
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- experiență profesională relevantă de minim 5 ani în derularea următoarelor tipuri de activități:
- implicarea în elaborarea a cel puțin 3 documentații acceptate la finanțare în cadrul unor programe europene
- asigurarea managementului pentru cel puțin un proiect cu finanțare europeană
- implicarea în implementarea/coordonarea unor proiecte europene cu parteneri internaționali
- inițierea și gestionarea de parteneriate cu multipli colaboratori internaționali
- bune abilitați de comunicare (elaborare prezentări, moderare discuții, organizare interviuri, organizare evenimente interactive, etc);
- foarte buna cunoaștere a limbii engleze;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- capacitatea de a identifica oportunități fezabile pentru dezvoltarea ADR Nord-Est capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor de serviciu;
- capacitate de a se adapta ușor unor noi contexte, situații și domenii de activitate;
- constituie avantaj o bună cunoaștere a programelor de cooperare transnațională europeană.
2) 1 post de Expert în cadrul Biroului Specializare Sectorială, Direcția Comunicare, Inovare și Cooperare Externă
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- experiența profesională de minim 2 ani în derularea următoarelor tipuri de activități
- gestionare procese/sisteme de producție/departament de dezvoltare produse/servicii
- gestionare relații cu clienții din mediul de afaceri
- abilitați de comunicare (realizare de materiale scrise, organizare de evenimente, susținere prezentări)
- abilitați de lucru în echipe multidisciplinare și multiculturale;
- foarte buna cunoaștere a limbii engleze;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- constituie avantaj:
- experiența profesională în domeniul proiectelor cu finanțare europeană (elaborare, evaluare, management sau implementare proiecte);
- o bună cunoaștere a domeniilor IT&C și textile/industrie ușoară.
3) 1 post de Expert în cadrul Biroului Regional de Informare, Direcția Comunicare, Inovare și Cooperare Externă
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- experiență profesională anterioară de minim 3 ani în activități de comunicare, inclusiv în activități de PR, relația cu mass-media, Content Writer, Copywriter, digital marketing;
- foarte bună cunoaștere a limbii române, spirit critic din punct de vedere gramatical;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office, Google Drive, Google Analytics, tehnologii, aplicații și instrumente moderne folosite în comunicare);
- foarte bună cunoaștere a limbii engleze;
- persoană flexibilă, cu abilitați ridicate de creație, capacitate de analiză și sinteză, spirit organizatoric și de echipă;
- constituie avantaj experiența profesională în proiecte cu finanțare europeană (cunoaștere terminologie specifică);
- constituie avantaj deținerea abilitaților de graphic design.
4) 1 post de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub) – PR & Marketing (inclusiv social media & content management)
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- Experiență profesională de minim 3 ani în domeniul marketing/comunicare/PR/social-media sau similar;
- Competențe ridicate de elaborare, planificare și implementare a strategiei de comunicare și de PR&Marketing, online și offline;
- Abilități personale ridicate în ceea ce privește activitatea de creare de conținut cu impact crescut;
- Bune cunoștințe și capacitate ridicată de utilizare a tehnologiilor, aplicațiilor, canalelor și instrumentelor moderne folosite în comunicare;
- Abilități ridicate de copywriter și digital media, gestionare campanii cu multipli stakeholderi;
- Foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- Foarte bune cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
- Persoană orientata spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
- Persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial, conectată la presa din România și ecosistemul antreprenorial, în general;
- Abilități de a întreține relația Rubik Hub cu presa și formatorii de opinie;
- Constituie avantaj deținerea abilitaților de graphic design.
5) 2 posturi de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub) – Program Manager
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- experiență profesională relevantă de minim 2 ani, în următoarele tipuri de activități: identificare/creare de concepte de evenimente și programe potrivite comunității startup, coordonare și implementare de programe/evenimente (de business & networking), lucru cu fondatori de startup-uri și atragerea de resurse financiare și umane, promovare evenimente/programe;
- abilități personale ridicate de organizare și sistematizare a activităților, experiență de lucru pe obiective;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- foarte bune cunoștințe de limba engleză;
- persoană orientată spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
- persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial și cu dorință mare de a învăța și de a rămâne la curent cu tendințele globale antreprenoriale;
- persoană cu interes ridicat și abilități în sprijinirea dezvoltării fondatorilor și a startup-urilor;
- gândire antreprenorială și capacitatea de a acționa eficient pe baza unei strategii și a unui plan de acțiune;
- constituie avantaj experiența în relații de lucru cu start-up-uri, antreprenori, mentori, universități, experți din industrie, investitori, etc;
- constituie avantaj experiența de a fi coordonat evenimente/programe dedicate startup-urilor tech.
6) 1 post de Expert în cadrul Direcției POR 2021-2027
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent, de preferat în domeniul economic;
- Experiență profesională de minim 2 ani în procesele de gestionare a creditelor de angajament și a creditelor bugetare – din perspectiva unei autorități de management (AM), interfețe AM-ACP (Autoritatea de Certificare și Plata), relația cu ACP- cereri de prefinanțare/ rambursare/ cereri de fonduri;
- Experiență profesională de minim 2 ani în contabilitatea derulată din perspectiva unei autorități de management (înregistrări contabile, utilizarea conturilor analitice, etc);
- Experiență profesională în domeniul reconcilierilor contabile AM-ACP-SMIS, aferente declarațiilor de cheltuieli (evidență contabilă a transferurilor de fonduri);
- Constituie avantaj experiența profesională derulata în activități de elaborare și implementare proceduri de lucru, din perspectiva financiar-contabilă;
- Foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- Foarte bune cunoștințe de limba engleză.
Etape derulare concurs:
Etapa I – Transmiterea candidaturilor inițiale
Persoanele interesate vor trimite aplicația lor inițiala pe e-mail: adrnordest@adrnordest.ro, până la data de 22.10.2021. Aplicația va conține CV-ul persoanei în format Europass, complet și detaliat, în care vor evidenția clar experiența profesională, precum și toate aspectele relevante care arată îndeplinirea condițiilor obligatorii precizate pe fiecare categorie de post, în cuprinsul acestui anunț. În conținutul CV-ului, dar și în conținutul e-mail-ului, candidatul va preciza postul pentru care optează. Ținând cont de specificul posturilor prezentate în cadrul acestui anunț, recomandăm transmiterea candidaturii pentru un singur post în cadrul acestui concurs
Etapa II- Selectarea candidaturilor și depunerea dosarelor de înscriere finale
ADR Nord-Est analizează până la data de 27.10.2021 fiecare candidatura în parte și face selecția aplicaților în funcție de condițiile solicitate pentru posturi. ADR Nord-Est va contacta (telefonic sau/și pe e-mail) până cel târziu în data de 01.11.2021 fiecare candidat acceptat, iar acesta va întocmi dosarul final de înscriere la concurs ce va cuprinde: cerere de înscriere la concurs – model atașat acestui anunț, copie după diploma de licență, respectiv copii după alte diplome obținute la alte cursuri/formări profesionale, copie după actul de identitate, cazier judiciar/sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale. Acest dosar va fi transmis pe e-mail la adresa: adrnordest@adrnordest.ro, sau va fi depus la sediul Agenției din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9, cel târziu pana la data de 05.11.2021, orele 14:00.
Candidații respinși în aceasta etapă vor primi de asemenea un e-mail de informare cu privire la situația aplicației lor.
Etapa III – Derularea concursului
Concursul va consta în următoarele probe:
- test scris de cunoștințe din bibliografia pentru concurs (bibliografia pentru concurs se regăsește atașată acestui anunț); testul scris va include și întrebări din cadrul ariei de specialitate a postului, conform descrierii acestuia;
- test scris de limba engleză;
- proba practica privind cunoștințele de operare pe calculator;
- interviu/analiza CV –ului.
Probele concursului se vor desfășura începând cu data de 09.11.2021, ora 10:00, la sediul ADR Nord-Est din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9.
Informatii suplimentare sunt disponibile pe www.adrnordest.ro
Sursa: www.adrnordest.ro