Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est organizează concurs pentru ocuparea a 43 posturi vacante

Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est organizează concurs în data de 19.09.2023, orele 10:00, la sediul din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9, jud. Neamţ, pentru ocuparea a 43 posturi vacante (durată determinată – 12 luni, cu posibilitate de prelungire). 

1) 1 post de Expert Birou Județean Botoșani, Serviciul Monitorizare Proiecte, Direcția OI POR

Pentru acest post locația de desfășurare a activității profesionale va fi în Municipiul Botoșani.

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul tehnic (constituie avantaj studiile superioare finalizate în profilul “Construcții”);
  • foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator;
  • cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • constituie avantaj experiența profesională în derularea de proiecte cu finanțare europeană, precum și deținerea atestatelor de diriginte de șantier.

2) 2 posturi în cadrul Serviciului Programare, Monitorizare și Evaluare, Directiei PR Nord-Est 2021-2027

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
  • constituie avantaj experiența profesională anterioară de minim 2 ani într-unul din domeniile: dezvoltare locală, dezvoltare regională, sau similar/conex cu acestea;
  • buna cunoaștere a limbii engleze;
  • foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office – Excel, Word, PowerPoint);
  • constituie avantaj experiența profesională acumulată în lucrul cu date și informații statistice;
  • constituie avantaj experiența profesională relevantă în elaborarea de planuri, studii, analize;
  • constituie avantaj experiența profesională în elaborare/implementare proiecte cu finanțare nerambursabilă.

3) 6 posturi de Expert Achiziții Publice

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent; 
  • constituie avantaj experiența profesională în domeniul achizițiilor publice;
  • constituie avantaj deținerea certificatului de absolvire a cursului de Expert Achiziții Publice;
  • foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
  • cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • constituie avantaj experiența profesională în proiecte cu finanțare europeană.

4) 1 post expert IT

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare de specialitate în domeniul ingineriei informatice (nivel licenţă) ;
  • cunoștințe obligatorii: administrarea de sisteme Linux și macOS;
  • administrare servere Windows, Active Directory, File Server, RAID Management;
  • cunoștințe aprofundate despre hardware calculatoare (servere, laptopuri, staţii de lucru, medii de stocare NAS, redundanţă, RAID) ;
  • cunoștințe de bază despre reţelele de calculatoare (Ethernet , LAN, WAN, TCP/IP, VPN, Firewall, Routing) ;
  • cunoștințe de rețelistică: cablare și conectare echipamente, configurarea și managementul echipamentelor de rețea
  • strategii și reguli de securitate;
  • cunoştinţe privind utilizarea produselor Microsoft Office;
  • cunoștințe aprofundate de limba engleză;
  • cunoștințe suplimentare care prezintă un avantaj: MS Hyper-V-Azure Cpanel- gestionarea securității și a certificatelor pentru servere Windows, Cisco Networking, Ubiquiti, VLAN, DNS, DHCP, VPN, NAT, IPSec, Firewall, ITIL.

5) 3 posturi în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub), din care:

> 2 posturi de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub)

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diploma de licență sau echivalent;
  • experiență profesionala relevantă de minim 2 ani, în următoarele tipuri de activități:  identificare/creare de concepte de evenimente și programe potrivite comunității startup, coordonare și implementare de programe/evenimente (de business & networking), activități cu fondatori de startup-uri și atragerea de resurse financiare și umane, promovare evenimente/programe;
  • abilități personale ridicate de organizare și sistematizare a activităților, experiență de lucru pe obiective;
  • foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator;
  • foarte bune cunoştinţe de limba engleză;
  • persoană orientată spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
  • persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial și cu dorinţă mare de a învăța și de a rămâne la curent cu tendințele globale antreprenoriale;
  • persoana cu interes ridicat și abilități în sprijinirea dezvoltării fondatorilor și a startup-urilor;
  • gândire antreprenorială și capacitatea de a acționa eficient pe baza unei strategii și a unui plan de acțiune;
  • constituie avantaj experiența în relații de lucru cu start-up-uri, antreprenori, mentori, universități, experți din industrie, investitori, etc;
  • constituie avantaj experiența de a fi coordonat evenimente/programe dedicate startup-urilor tech.

> 1 post de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub) – PR & Marketing (inclusiv social media & content management)

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
  • experiență profesională de minim 2 ani în domeniul marketing/comunicare/PR/social-media sau similar;
  • competențe ridicate de elaborare, planificare și implementare a strategiei de comunicare și de PR&Marketing, în mediul online;
  • abilități personale ridicate în ceea ce privește activitatea de creare de conținut cu impact crescut;
  • bune cunoștințe și capacitate ridicată de utilizare a tehnologiilor, aplicațiilor, canalelor și instrumentelor moderne folosite în comunicare;
  • abilități ridicate de copywriter și digital media, gestionare campanii cu multipli stakeholderi;
  • foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
  • foarte bune cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
  • persoană orientata spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
  • persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial, conectată la presa din România și ecosistemul antreprenorial, în general;
  • abilități de a întreține relația Rubik Hub cu presa și formatorii de opinie;
  • constituie avantaj deținerea abilitaților de graphic design.

6) 15 posturi în cadrul Direcției OI Sănătate

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
  • foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
  • cunoștințe de limba engleza (nivel mediu);
  • constituie avantaj experiența profesională în proiecte cu finanțare europeană;
  • pentru ingineri constructori constituie avantaj deținerea atestatelor de diriginte de șantier;
  • pentru economiști constituie avantaj experiența profesională în domeniul contabilitate.

7) 15 posturi de evaluatori de proiecte în cadrul Direcției PR Nord-Est 2021-2027. Aceste posturi pot fi cu norma întreagă sau timp parțial de lucru și/sau cu posibilitate de lucru la distanță (telemuncă)

Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
  • foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
  • cunoștințe de limba engleză (nivel mediu) ;
  • minim 2 ani de experiență profesională în activități de verificare sau evaluare sau contractare pentru proiecte cu finanțare europeană nerambursabilă.

Etape derulare concurs:

Etapa I – Transmiterea candidaturilor

Persoanele interesate vor trimite pe e-mail: resurseumane@adrnordest.ro, până la data de 13.09.2023 (inclusiv)  sau vor depune la sediul Agenției, până la data de 13.09.2023, orele 16:30, un dosar care va cuprinde: CV (format european – din care sa reiasă clar experiența profesională), cerere de înscriere la concurs (cu mențiunea postului pentru care candidează – se va respecta modelul atașat acestui anunț), copii după actele de studii, respectiv alte cursuri/ formări profesionale, copie după actul de identitatecazier judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale.

Etapa II – Derularea concursului

Concursul va consta în următoarele probe:

  • test scris de cunoștințe din bibliografia pentru concurs (bibliografia pentru concurs se regăsește pe site-ul adrnordest.ro, sau atașată acestui anunț); testul scris va include și întrebări din cadrul ariei de specialitate a postului, conform descrierii acestuia pentru posturile de Expert achiziții publice și Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor  
  • test scris de limba engleză;
  • proba practică privind cunoștințele de operare pe calculator;
  • interviu/analiza CV –ului. 

Probele concursului se vor desfășura în data de 19.09.2023, începând cu ora 10:00, la sediul ADR Nord-Est din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9. În funcție de numărul candidaților înscriși la acest concurs, există posibilitatea desfășurării probelor pe mai multe zile. ADR Nord-Est va comunica în timp util tuturor candidaților modalitatea de organizare a concursului. Vă rugăm să urmăriți în permanență site-ul www.adrnordest.ro.

Informații detaliate sunt disponibile în anuntul integral.

Sursa: www.adrnordest.ro