Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est organizează concurs pentru ocuparea a 43 posturi vacante
Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est organizează concurs în data de 19.09.2023, orele 10:00, la sediul din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9, jud. Neamţ, pentru ocuparea a 43 posturi vacante (durată determinată – 12 luni, cu posibilitate de prelungire).
1) 1 post de Expert Birou Județean Botoșani, Serviciul Monitorizare Proiecte, Direcția OI POR
Pentru acest post locația de desfășurare a activității profesionale va fi în Municipiul Botoșani.
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul tehnic (constituie avantaj studiile superioare finalizate în profilul “Construcții”);
- foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator;
- cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- constituie avantaj experiența profesională în derularea de proiecte cu finanțare europeană, precum și deținerea atestatelor de diriginte de șantier.
2) 2 posturi în cadrul Serviciului Programare, Monitorizare și Evaluare, Directiei PR Nord-Est 2021-2027
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- constituie avantaj experiența profesională anterioară de minim 2 ani într-unul din domeniile: dezvoltare locală, dezvoltare regională, sau similar/conex cu acestea;
- buna cunoaștere a limbii engleze;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office – Excel, Word, PowerPoint);
- constituie avantaj experiența profesională acumulată în lucrul cu date și informații statistice;
- constituie avantaj experiența profesională relevantă în elaborarea de planuri, studii, analize;
- constituie avantaj experiența profesională în elaborare/implementare proiecte cu finanțare nerambursabilă.
3) 6 posturi de Expert Achiziții Publice
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- constituie avantaj experiența profesională în domeniul achizițiilor publice;
- constituie avantaj deținerea certificatului de absolvire a cursului de Expert Achiziții Publice;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- constituie avantaj experiența profesională în proiecte cu finanțare europeană.
4) 1 post expert IT
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare de specialitate în domeniul ingineriei informatice (nivel licenţă) ;
- cunoștințe obligatorii: administrarea de sisteme Linux și macOS;
- administrare servere Windows, Active Directory, File Server, RAID Management;
- cunoștințe aprofundate despre hardware calculatoare (servere, laptopuri, staţii de lucru, medii de stocare NAS, redundanţă, RAID) ;
- cunoștințe de bază despre reţelele de calculatoare (Ethernet , LAN, WAN, TCP/IP, VPN, Firewall, Routing) ;
- cunoștințe de rețelistică: cablare și conectare echipamente, configurarea și managementul echipamentelor de rețea
- strategii și reguli de securitate;
- cunoştinţe privind utilizarea produselor Microsoft Office;
- cunoștințe aprofundate de limba engleză;
- cunoștințe suplimentare care prezintă un avantaj: MS Hyper-V-Azure Cpanel- gestionarea securității și a certificatelor pentru servere Windows, Cisco Networking, Ubiquiti, VLAN, DNS, DHCP, VPN, NAT, IPSec, Firewall, ITIL.
5) 3 posturi în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub), din care:
> 2 posturi de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub)
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diploma de licență sau echivalent;
- experiență profesionala relevantă de minim 2 ani, în următoarele tipuri de activități: identificare/creare de concepte de evenimente și programe potrivite comunității startup, coordonare și implementare de programe/evenimente (de business & networking), activități cu fondatori de startup-uri și atragerea de resurse financiare și umane, promovare evenimente/programe;
- abilități personale ridicate de organizare și sistematizare a activităților, experiență de lucru pe obiective;
- foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator;
- foarte bune cunoştinţe de limba engleză;
- persoană orientată spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
- persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial și cu dorinţă mare de a învăța și de a rămâne la curent cu tendințele globale antreprenoriale;
- persoana cu interes ridicat și abilități în sprijinirea dezvoltării fondatorilor și a startup-urilor;
- gândire antreprenorială și capacitatea de a acționa eficient pe baza unei strategii și a unui plan de acțiune;
- constituie avantaj experiența în relații de lucru cu start-up-uri, antreprenori, mentori, universități, experți din industrie, investitori, etc;
- constituie avantaj experiența de a fi coordonat evenimente/programe dedicate startup-urilor tech.
> 1 post de Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor (RubikHub) – PR & Marketing (inclusiv social media & content management)
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- experiență profesională de minim 2 ani în domeniul marketing/comunicare/PR/social-media sau similar;
- competențe ridicate de elaborare, planificare și implementare a strategiei de comunicare și de PR&Marketing, în mediul online;
- abilități personale ridicate în ceea ce privește activitatea de creare de conținut cu impact crescut;
- bune cunoștințe și capacitate ridicată de utilizare a tehnologiilor, aplicațiilor, canalelor și instrumentelor moderne folosite în comunicare;
- abilități ridicate de copywriter și digital media, gestionare campanii cu multipli stakeholderi;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- foarte bune cunoștințe de limba engleză – nivel avansat;
- persoană orientata spre interacțiunea cu oamenii și spirit de „Community Builder”;
- persoană familiarizată cu limbajul antreprenorial, conectată la presa din România și ecosistemul antreprenorial, în general;
- abilități de a întreține relația Rubik Hub cu presa și formatorii de opinie;
- constituie avantaj deținerea abilitaților de graphic design.
6) 15 posturi în cadrul Direcției OI Sănătate
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- cunoștințe de limba engleza (nivel mediu);
- constituie avantaj experiența profesională în proiecte cu finanțare europeană;
- pentru ingineri constructori constituie avantaj deținerea atestatelor de diriginte de șantier;
- pentru economiști constituie avantaj experiența profesională în domeniul contabilitate.
7) 15 posturi de evaluatori de proiecte în cadrul Direcției PR Nord-Est 2021-2027. Aceste posturi pot fi cu norma întreagă sau timp parțial de lucru și/sau cu posibilitate de lucru la distanță (telemuncă)
Condițiile obligatorii ce trebuie îndeplinite de către candidați:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent;
- foarte bune cunoștințe de operare pe calculator;
- cunoștințe de limba engleză (nivel mediu) ;
- minim 2 ani de experiență profesională în activități de verificare sau evaluare sau contractare pentru proiecte cu finanțare europeană nerambursabilă.
Etape derulare concurs:
Etapa I – Transmiterea candidaturilor
Persoanele interesate vor trimite pe e-mail: resurseumane@adrnordest.ro, până la data de 13.09.2023 (inclusiv) sau vor depune la sediul Agenției, până la data de 13.09.2023, orele 16:30, un dosar care va cuprinde: CV (format european – din care sa reiasă clar experiența profesională), cerere de înscriere la concurs (cu mențiunea postului pentru care candidează – se va respecta modelul atașat acestui anunț), copii după actele de studii, respectiv alte cursuri/ formări profesionale, copie după actul de identitate, cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale.
Etapa II – Derularea concursului
Concursul va consta în următoarele probe:
- test scris de cunoștințe din bibliografia pentru concurs (bibliografia pentru concurs se regăsește pe site-ul adrnordest.ro, sau atașată acestui anunț); testul scris va include și întrebări din cadrul ariei de specialitate a postului, conform descrierii acestuia pentru posturile de Expert achiziții publice și Expert în cadrul Direcției Dezvoltarea Afacerilor
- test scris de limba engleză;
- proba practică privind cunoștințele de operare pe calculator;
- interviu/analiza CV –ului.
Probele concursului se vor desfășura în data de 19.09.2023, începând cu ora 10:00, la sediul ADR Nord-Est din Piatra Neamț, str. Lt. Drăghescu, nr. 9. În funcție de numărul candidaților înscriși la acest concurs, există posibilitatea desfășurării probelor pe mai multe zile. ADR Nord-Est va comunica în timp util tuturor candidaților modalitatea de organizare a concursului. Vă rugăm să urmăriți în permanență site-ul www.adrnordest.ro.
Informații detaliate sunt disponibile în anuntul integral.
Sursa: www.adrnordest.ro