U.M.F. “ Grigore T. Popa” Iaşi scoate la concurs 8 posturi vacante
U.M.F. “ Grigore T. Popa” Iaşi scoate la concurs, în data de 23.08.2016, 1 post Secretar (S) – Rectorat, 1 post Inginer (S) – Compartiment Tehnic – Investiţii, 1 post Informatician (S), 1 post Analist programator(S), 1 post Referent (S) – Centrul de Comunicaţii – Oficiul de calcul, 1 post Administrator financiar patrimoniu (S) – Direcţia Resurse Umane, 1 post Director Patrimoniu – Direcţia Patrimoniu, 1 post Director Centrul de Comunicaţii – Centrul de Comunicaţii.
Condiţii specifice pentru fiecare post:
Secretar (S) – Rectorat
Condiţiile minime de participare la concurs:
– studii superioare cu diplomă de licenţă (litere, sociologie, matematică, informatică);
– cunoştinţe foarte bune operare PC (Excel, Word, PowerPoint etc.);
– cunoaşterea limbii franceze dovedită prin atestat nivel minim B2 (pentru absolvenţii Facultăţii de Litere nu este
necesară depunerea atestatului);
– abilităţi de lucru în echipă – cu publicul, maleabilitate, toleranţă, calm şi bunăvoinţă în conversaţie;
– dinamism, capacitate de organizare, de coordonare a activităţilor şi rigurozitate în luarea deciziilor;
– bună capacitate de realizare a unor analize, sinteze;
– disponibilitate de a lucra cu program prelungit.
Inginer (S) – Compartiment Tehnic – Investiţii
Condiţiile minime de participare la concurs:
– Studii: superioare de lungă durată ciclu de licenţă, Facultatea de Construcţii, specializarea Instalaţii;
– Să utilizeze PC (MS Office, Internet Explorer), cunoaşterea şi utilizarea altor softuri şi programe informatice
reprezintă un avantaj;
– Bun cunoscător al legislaţiei din domeniu;
– Cu abilităţi organizatorice şi relaţionale;
– Disponibil pentru program prelungit;
– Adaptabil la munca în echipă.
Informatician(S) – Centrul de Comunicaţii – Oficiul de calcul
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniul relevant postului;
– cunoştinţe în utilizarea aplicaţiilor pe baze de date Oracle, MSSQL, mySQL;
– cunoştinţe avansate de operare PC Windows şi Microsoft Office (Word, Excel, Access, InfoPath, OneNote,
Outlook, PowerPoint, Publisher);
– cunoştinţe în administrarea sistemelor de operare Windows şi Linux, varianta server;
– cunoştinţe medii de HTML, CSS, JavaScript;
– să cunoască minim o limbă de circulaţie internaţională la nivel mediu scris şi vorbit ;
– persoană organizată, responsabilă, obişnuită să lucreze cu deadline-uri stricte;
– bună capacitate de adaptare la situaţii noi;
– abilităţi excelente de comunicare şi învăţare;
– spirit de iniţiativă.
Analist programator(S) – Centrul de Comunicaţii – Oficiul de calcul
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare cu diplomă de licenţă în domeniul relevant postului;
– cunoştinţe în utilizarea aplicaţiilor pe baze de date Oracle, MSSQL, mySQL;
– cunoştinţe avansate de operare PC Windows şi Microsoft Office (Word, Excel, Access, InfoPath, OneNote,
Outlook, PowerPoint, Publisher);
– cunoştinţe în administrarea sistemelor de operare Windows şi Linux, varianta server, constituie un avantaj;
– cunoştinţe medii de HTML, CSS, JavaScript;
– să cunoască minim o limbă de circulaţie internaţională la nivel mediu scris şi vorbit ;
– persoană organizată, responsabilă, obişnuită să lucreze cu deadline-uri stricte;
– bună capacitate de adaptare la situaţii noi;
– abilităţi excelente de comunicare şi învăţare;
– spirit de iniţiativă.
Referent(S) – Centrul de Comunicaţii – Oficiul de calcul
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare cu diplomă de licenţă;
– cunoştinţe avansate de operare PC Windows şi Microsoft Office (Word, Excel, Access, InfoPath, OneNote,
Outlook, PowerPoint, Publisher);
– cunoştinţe semnificative de HTML, CSS, JavaScript constituie un avantaj;
– să cunoască minim o limbă de circulaţie internaţională la nivel mediu scris şi vorbit ;
– persoană organizată, responsabilă, obişnuită să lucreze cu deadline-uri stricte;
– bună capacitate de adaptare la situaţii noi;
– abilităţi excelente de comunicare şi învăţare;
– spirit de iniţiativă.
Administrator financiar patrimoniu (S) – Direcţia Resurse Umane
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare economice cu diplomă de licenţă;
– vechime în specialitate minim 3 ani(economist);
– cunoştinte privind operare în programe informatice;
– cunoştinţe avansate operare PC (Excel, Word, PowerPoint etc.);
– abilităţi de lucru în echipă, maleabilitate, toleranţă, calm şi bunăvoinţă în conversaţie, dinamism, capacitate de
organizare, de coordonare a activităţilor şi rigurozitate în luarea deciziilor;
– bună capacitate de realizare a unor analize, sinteze;
– spirit organizatoric, spirit analitic, fermitate în luarea deciziilor şi imparţialitate;
– disponibilitate de a lucra cu program prelungit.
Director Patrimoniu – Direcţia Patrimoniu
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare cu diplomă de licenţă;
curs de formare profesională în domeniul Achiziţiilor Publice;
– curs de formare profesională în domeniul Investiţiilor;
– curs de formare profesională în domeniul Managementului Proiectelor;
– Certificat Expert achiziţii publice – cunoştinţe solide în domeniul achiziţiilor publice;
– Certificat Specialist investiţii publice;
– Certificat Manager Proiect;
– experienţă profesională în domeniul Achiziţiilor Publice – minim 5 ani;
– experienţă profesională în domeniul Investiţiilor Publice – minim 5 ani;
– experienţă profesională în Managementul Proiectelor – manager/membru echipa de management proiect – minim 1 an;
– cunoştinţe avansate operare PC(Excel, Word, PowerPoint);
– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (engleză sau franceză), scris, citit, nivel conversaţional mediu;
– bună capacitate de realizare a unor analize, sinteze;
– disponibilitate de a lucra cu program prelungit;
– abilităţi de lucru în echipă, maleabilitate, toleranţă, calm şi bunăvoinţă în conversaţie, dinamism, capacitate de
organizare, de coordonare a activităţilor şi rigurozitate în luarea deciziilor, conştiincios, creativ, inventiv şi inovator
în sensul în care identifică şi promovează soluţii noi şi tehnologii noi, care prin implementare să ducă la un
management eficient al consumurilor în exploatarea şi întreţinerea imobilelor din patrimonial universităţii;
– spirit organizatoric, spirit analitic, fermitate în luarea deciziilor şi imparţialitate.
Director Centrul de Comunicaţii – Centrul de Comunicaţii
Condiţiile minime de participare la concurs:
– absolvent(ă) studii superioare cu diplomă de licenţă;
– doctor în ştiinţe;
– cel puţin 3 proiecte europene, în care a fost Manager IT sau echivalent;
– cel putin două cursuri de specialitate acreditate prin diplomă în ultimii 3 ani;
– experienţă în baze de date ORACLE, MICROSOFT SQL;
– minim 4 ani vechime pe o poziţie similară;
– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (engleză sau franceză), scris, citit, nivel conversaţional mediu;
– bună capacitate de realizare a unor analize, sinteze;
– disponibilitate de a lucra cu program prelungit;
– abilităţi de lucru în echipă, maleabilitate, toleranţă, calm şi bunăvoinţă în conversaţie, dinamism, capacitate de
organizare, de coordonare a activităţilor şi rigurozitate în luarea deciziilor, conştiincios, creativ, inventiv şi inovator
în sensul în care identifică şi promovează soluţii noi şi tehnologii noi care prin implementare să ducă la un
management eficient;
– spirit organizatoric, spirit analitic, fermitate în luarea deciziilor şi imparţialitate.
Concursul constă în:
– lucrare scrisă 23.08.2016;
– probă practică 23-24.08.2016;
– interviu 26.08.2016.
Dosarele de concurs se depun până la data de 11.08.2016, ora 14:00, la Direcţia Resurse Umane, Compartiment
Personal.
Candidatul poate opta doar pentru un singur post, motivat de suprapunerea orară a probelor de concurs.
Relaţii suplimentare la telefoanele: 0232/301670, 0232/301879, 0232/301660, 0232/301661, E-mail:
resurseumane@umfiasi.ro, web: www.umfiasi.ro.
Informatii detaliate în ANUNTUL INTEGRAL.
Sursa: www.umfiasi.ro