Chestionar pentru fundamentarea Strategiei de promovare a potențialului turistic al Botoșaniului, inclusiv de promovare a traseului transfrontalier eminescian, realizat în cadrul proiectului ”Eminescu – One Culture, One Route în Botoșani-Bălți”
Vă rugăm să acordați câteva minute din timpul dumneavoastră pentru a completa următorul chestionar realizat sub coordonarea Direcției de cultură a Județului Botoșani cu scopul de a identifica vectorii de promovare Botoșaniului turistic.
Prezentul chestionar[1] vizează sondarea opiniei publice cu scopul elaborării „Strategiei de promovare a potențialului turistic al Botoșaniului, inclusiv de promovare a traseului transfrontalier eminescian, necesare în cadrul proiectului ”Eminescu – One Culture, One Route în Botoșani-Bălți”, număr de referință 1HARD/2.1./60″.
Acesta poate fi accesat prin link-ul de mai jos:
https://www.survio.com/survey/d/W6F5Y6T8G1P4S8J6F
Am adăugat o secțiune unde ne puteți face sugestii și recomandări dacă și acolo unde considerați că este cazul.
Facem precizarea că sondajul de opinie este anonim și NU colectează date și informații cu caracter personal, decât în măsura în care dvs. ni le furnizați pentru a ne sprijini în procesul de elaborare a Strategiei de promovare a potențialului turistic al Botoșaniului, inclusiv de promovare a traseului transfrontalier eminescian. Vă mulțumim anticipat pentru completare.
Vă mulțumim de asemenea pentru susținere și vă asigurăm că revenim cu răspunsurile sondajului pentru asigurarea transparenței.
Cu stimă, Echipa implicată în elaborarea „Strategiei de promovare a potențialului turistic al Botoșaniului, inclusiv de promovare a traseului transfrontalier eminescian, necesare în cadrul proiectului ”Eminescu – One Culture, One Route în Botoșani-Bălți”, număr de referință 1HARD/2.1./60″
[1] Atenție!!! Prezentul instrument de cercetare este produsul TAAS Consultancy SRL!!! A nu se copia, replica sau extrage din acesta fără acordul scris al proprietarului