Fundaţia Inimă de Copil angajează Manager întreprindere de economie socială, Galaţi

FUNDATIA INIMA DE COPIL, in cadrul proiectului ”$E$-Sustinere Economica si Sociala pentru persoane vulnerabile”, finantat prin FSE, organizeaza concurs pentru ocuparea postului de Manager intreprindere de economie sociala.


Responsabilitati:

• Realizeaza demersurile pentru infiintarea unei intreprindere de economie sociala ca unitate protejata autorizata cu un profil stabilit – produse handmade in cea mai mare parte – in cadrul unei organizatii de servicii sociale – Fundatia Inima de Copil;
• Obtine autorizatiile necesare pentru derularea activitatii;
• Elaboreaza strategia de dezvoltare si marketing a structurii de economie sociala si identifica cele mai avantajoase forme de promovare a produselor si serviciilor;
• Coordoneaza elaborarea planurilor de activitate in concordanta cu strategia de dezvoltare;
• Coordoneaza activitatea intreprinderii de economie sociala, inclusiv procesul de productie si vanzare;
• Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzare;
• Coordoneaza echipa, care include si persoane din grupuri vulnerabile si/sau cu dizabilitati;
• Se asigura de organizarea acesteia si a proceselor de productie in cel mai eficient mod posibil, cu accent pe integrarea persoanelor si folosirea cat mai buna a talentelor, cunostiintelor, abilitatilor si competentelor angajatilor;
• Realizeaza impreuna cu responsabilul de RU al organziatiei angajarea personalului nou in intreprinderea sociala;
• Urmareste procedurile pentru efectuarea achizitiilor, urmareste si dispune ca utilajele si toate mijloacele tehnice din productie sa fie in stare buna de functionare si asigura necesarul de materiale pentru productie,
• Concepe si asigura implementarea fluxul de productie si respectarea termenelor de livrare;
• Urmareste prin responsabilul/responsabilii de atelier calitatea produselor realizate si eficientizeaza activitatea din punct de vedere economic si pentru obtinerea sustenabilitatii;
• Participa sau asigura participarea intreprinderii sociale la targuri de specialitate si evenimente de promovare a produselor; se asigura de organizarea unor astfel de evenimente;
• Are initiativa si propune conducerii organizatiei ideile privind dezvoltarea de noi produse, testarea acestora, imbunatatirea celor existente, noi colaborari si gasirea de canale noi de distributie si eficientizare a proceselor;
• Se asigura ca sunt realizate si depuse la timp documentele de raportare lunara a activitatii stabilite in acord cu conducerea organziatiei, precum si cele impuse de catre finantatorul proiectului si cerintele legale;
• Alte sarcini legate de proiect, dezvoltarea businessului social, in concordanta cu legislatia romana in vigoare;
• Colaboreaza cu echipa de proiect si personalul organizatiei;
• Colaboreaza indeaproape cu coordonatorul activitatilor din proiect si compartimentele financair si RU din cadrul organziatiei si este subordonat direct directorului organizatiei.

Cerinte:

• Studii superioare/masterale (de preferinta management/ marketing) absolvite sau in curs de absolvire in anul 2014 – 2015
• Rezultate academice bune/foarte bune pe perioada studiilor
• Experienta in vanzari anterioara constituie un avantaj
• Experienta anterioara intr-o pozitie de conducere proiect/echipe de lucru – constituie un avantaj
• Gandire strategica, abilitati excelente de comunicare, relationare, managementul eficient al echipei
• Cunostinte bune de operare PC
• Persoana motivata pentru a activa in domeniul de business social, dinamica, inovatoare, orientata spre rezultate.

Localizarea postului: Galati

Program de lucru: 8 ore /zi . Disponibilitate de deplasari pana la 30% din timpul de lucru. Disponibilitate pentru flexibilitatea programului in special in caz de targuri si expozitii, deplasari.

Salariul: Competitiv. Va tine seama de experienta in domeniu

Vor fi depuse pe adresa office@inimadecopil.ro :

– CV in format european

– scrisoare de motivatie de maxim 1 pagina A4 – Arial 10
– un document cu creionarea unei strategii de dezvoltare pentru un atelier de produse hand-made – start-up – 1 pagina A4.- Arial 10 pana la data de 17 martie 2014.
Persoanele preselectate pentru interviu vor fi contactate pana la sfarsitul lunii martie. Va rugam sa ne anuntati orice conditii care ne-ar face imposibila contactarea dumneavoastra in aceasta perioada.

Mai multe informatii despre activitatea organizatiei pe www.inimadecopil.ro.