FRDS angajeaza Ofiter de proiecte

Fondul Roman de Dezvoltare Sociala (FRDS) intentioneaza sa contracteze, prin selectie, pe baza calificarilor atestate prin CV si a documentelor solicitate la depunerea candidaturii si, ulterior, prin concurs, un Ofiter de proiecte, cod COR 242104, ocupatie asimilata Responsabil de proces.

Atribuţii şi responsabilităţi generale
Respectă Regulamentul SEE 2009-2014, acordul de program, legislaţia aplicabilă locală, naţională şi europeană şi procedurile operaţionale aplicabile, şi urmăreşte respectarea acestor reglementări la nivelul departamentului;
Se asigură că proiectele finanţate se derulează, în toate fazele de implementare, în conformitate cu Regulamentul SEE, acordul de program, legislaţia naţională şi europeană şi procedurile operaţionale aplicabile, contribuind astfel la realizarea obiectivelor generale ale Mecanismului Financiar SEE 2009-2014, respectiv a obiectivelor specifice şi a rezultatelor programului;
Urmăreşte procesul de evaluare a cererilor de finanţare care îi sunt repartizate;
Asigură condiţiile de contractare a proiectelor aprobate pentru finanţare, care i-au fost repartizate;
Urmăreşte implementarea proiectelor repartizate de coordonatorul DO, aprobarea cererilor de plată aferente – prima verificare, efectuarea de controale la proiecte, finalizarea şi închiderea proiectelor;
Furnizează planurile şi rapoartele de activitate legate de proiectele monitorizate, precum şi a altor situaţii solicitate în legătură cu acestea, a previziunilor de plată pentru proiectele şi activităţile de care răspunde;
Planifică bugetul destinat finanţării proiectelor repartizate şi a activităţilor colaterale de care răspunde în cadrul DO şi urmărireşte execuţia acestuia;
Răspunde de activitatea de păstrare a documentelor;
Comunică cu diverşi interlocutori (PP, reprezentanţi ai autorităţilor locale, regionale şi centrale, furnizori etc.), transmiţând date corecte despre program/reguli şi proceduri specifice etc.;
Participă la acţiunile de promovare comunicare şi instruire/ studiu organizate de FRDS, precum şi la activităţi organizate de alte instituţii/organizaţii în legătură cu programele finanţate prin Granturile SEE şi Norvegian, după caz;
Raportează neregulile identificate responsabilului cu neregulile;
Asigură confidenţialitatea şi securitatea informaţiilor (corespondenţă, date, documente);
Identifică şi evaluează riscurile la nivelul activităţilor de care este responsabil şi le raportează responsabilului cu gestionarea şi ţinerea registrului riscurilor conform Procedurii de management a riscului;
Relaţionează cu diverşi interlocutori (PP, reprezentanţi ai autorităţilor locale, regionale şi centrale, furnizori etc.), transmiţând date corecte despre program/reguli şi proceduri specifice etc.; se ocupă de rezolvarea corespondenţei legate de proiectele monitorizate;
Se preocupă continuu de îmbunătăţirea pregătirii sale profesionale;
Participa la îmbunătăţirea procedurilor/formularelor de lucru;Îndeplineşte, în limita competenţelor, alte sarcini la care este solicitat de conducerea FRDS, în interesul programului;
Răspunde de gestionarea documentelor cu care lucrează (ex, proiecte, solicitări de plată, facturi, etc.);
Îndeplineşte, în limita competenţelor, alte sarcini la care este solicitat de şeful ierarhic superior sau de conducerea FRDS, în interesul programului.

Ofiterul de proiecte va fi angajat pe baza de contract de munca pe durata determinata, cu posibilitate de prelungire, cu norma intreaga de 8 ore/zi respectiv 40 ore/saptamana, desfasurandu-si activitatea la sediul FRDS.

Data de desfasurare a concursului este stabilită pentru ziua de 18 mai 2016, la sediul FRDS din Bucuresti, str. Eugeniu Carada, nr. 1, etaj 3, sector 3, cu urmatorul grafic de desfasurare al examenului/concursului:

Orele 10.00 –11.00: Proba scrisa
Orel 11.00 –11.15: Pauză
Orele 11.15 – 12.15: Proba practică
Orele 12.15–14.00: Deliberarea comisiei de examen privind rezultatul de la probele scris si practica
Ora 14.00: Anuntarea candidatilor cu privire la rezultatele primelor doua probe.

Candidatii promovati dupa proba scrisa si practica vor fi invitati la interviu cu comisia de examinare. La interviu se va solicita cel putin un raspuns in limba engleza. In situatia in care intervalul orar alocat pentru interviu este insuficient, in functie de numarul candidatilor, se va realiza programarea si pentru ziua urmatoare a candidatilor promovati, in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut la probele anterioare.
Candidatii trebuie sa raspunda in scris subiectelor de concurs stabilite pe baza bibliografiei privind reglementarile aplicabile postului, reglementarile finantatorilor, legislatia nationala, reglementarile europene etc., sa demonstreze ca poseda foarte bune abilitati de planificare si organizare, echidistanta si obiectivitate, cunostinte foarte bune de limba engleza si utilizare a calculatorului (aplicatiile Microsoft Office), precum si disponibilitate de deplasare in tara.

Conditiile specifice:
– Studii superioare ciclu I+ciclu II sau echivalent studii de lunga durata
– Calificări recunoscute în management de proiect/monitorizare proiecte, dovedite cu diplome/certificate
– Experienta de cel puţin 3 ani in monitorizarea implementarii proiectelor cu finantari externe (fonduri europene si similare, de la Banca Mondiala etc.); reprezinta un avantaj experienta privind proiectele cu componenta sociala, avantaj care va fi luat in considerare la interviu
– Vechime în muncă minim 5 ani
– Cunostinte foarte bune de limbă engleza – nivel C1
– Cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului (Word, Excel, Power Point, gestiune baze de date)
– Disponibilitate de deplasare in tara

Persoanele care indeplinesc conditiile generale si specifice sunt invitate sa trimita un CV (de preferat format Europass), in limba romana, insotit de o copie a urmatoarelor acte:

– act de identitate
– diplome de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari relavante pentru post
– dovada indeplinirii cerintelor minime de vechime in munca si experienta relevanta
– declaratie pe propria raspundere ca nu a suferit condamnari

la adresa de e-mail: office@frds.ro sau pe fax la nr.: 021/315.34.15, pana la data de 16 mai 2016, ora 12.00. Informatii suplimentare pot fi obtinute la tel.: 021/315.34.40, de luni pana vineri, intre orele 9.00-17.00 sau la nr.: 0721274984, persoana de contact Pop Mariana. Doar persoanele care au trimis documentele solicitate si, potrivit datelor din CV, indeplinesc cumulativ cerintele generale si specifice, vor fi invitate sa participe la concursul pentru ocuparea postului.

Mai multe informatii pe www.granturi-corai.ro

Sursa: www.granturi-corai.ro