CEC BANK angajează Administrator sistem, Piatra Neamț
CEC BANK angajează Administrator sistem – Serviciul Administrare Sisteme Informatice, Directia Infrastructura IT&C (locatie: Sucursala Piatra Neamt)
Principalele responsabilitati:
Asigura asistenta de specialitate pentru utilizarea sistemului informatic; monitorizeaza si intervine operativ pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor critice din cadrul sucursalei;
Monitorizeaza, raporteaza si, dupa caz, intervine pentru restabilirea disponibilitatii echipamentelor de tehnica de calcul (statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice) din cadrul sucursalei si unitatilor subordonate;
Administreaza statii de lucru fixe sau mobile, imprimante, alte dispozitive periferice, dupa caz, amplasate in cadrul sucursalei si unitatilor subordonate;
Monitorizeaza, raporteaza si administreaza serviciile antivirus la nivelul statiilor de lucru amplasate in cadrul sucursalei si unitatilor subordonate;
Asista si asigura suport organizatiilor externe in cazul interventiei asupra echipamentelor de tehnica de calcul care beneficiaza de servicii in garantie/ postgarantie;
Monitorizeaza utilizarea licentelor software de baza si de tip „office” in cadrul sucursalei si unitatilor subordonate;
Mentine la zi si administreaza inventarul consolidat al echipamentelor de tehnica de calcul si licentelor software la nivelul sucursalei si unitatilor subordonate;
Asigura asistenta de specialitate in ceea ce priveste completarea formularelor pentru solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic in conformitate cu cererile stabilite de conducerea sucursalei;
Verifica si certifica solicitarile de modificare a accesului la sistemul informatic, transmise din sucursala sau din unitatile subordonate;
Asigura dezvoltarea de functii tip „knowledge database” pentru imbunatatirea calitatii serviciilor de suport;
Monitorizeaza aplicarea si respectarea normelor si reglementarilor Bancii privind securitatea sistemului informatic si intervine operativ impotriva atacurilor;
Participa in cadrul actiunilor de audit intern si/sau extern efectuate asupra sistemului informatic la nivelul sucursalei si/sau al unitatilor subordonate;
Colaboreaza cu celelalte subunitati din cadrul sucursalei sau unitatilor subordonate.
Cerinte minime de ocupare a postului:
Studii superioare informatice;
3 ani vechime in munca;
2 ani vechime in domeniul specific de activitate;
Capacitate ridicata de analiza; capacitate de sinteza;
Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
Capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
Abilitati de organizare si planificare;
Dinamism; proactivitate;
Rezistenta la stres;
Responsabilitate si integritate;
Bune cunostinte de limba engleza.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 25 august 2017.
Sursa: www.cec.ro