Banca Naţională a României angajează referent de specialitate la Direcția comunicare și multimedia

Banca Naţională a României angajează referent de specialitate (spec. editor conținut digital) la Direcția comunicare și multimedia – Serviciul comunicare online

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 4 decembrie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată

Atribuţiile principale ale postului

  • colaborează cu toate structurile organizatorice din BNR pentru a se asigura că informațiile publicate pe website și celelalte canale de comunicare online sunt actualizate și consistente din punct de vedere al tonului și stilului de scriere;
  • redactează și editează conținutul informațional într-un mod clar, concis și accesibil pentru audiențele website-ului și ale conturilor pe social media ale BNR;
  • revizuiește și editează conținutul text transmis de direcțiile sursă din cadrul BNR în vederea publicării pe canalele de comunicare online utilizate de instituție;
    se asigură ca redactarea conținutului să fie conform cerințelor de editare web și adecvat specificului instrumentului de comunicare online folosit, cu accent pe SEO și accesibilitatea informației;
  • realizează materiale de tip şapou pentru articolele publicate pe blogul OpiniiBNR, dar şi diverse rezumate sau sinteze ale unor rapoarte, studii, prezentări în vederea publicării pe website-ul instituţiei sau pe conturile de social media;
  • colaborează cu editorii web pentru întreținerea generală și asigurarea calității website-ului sub aspectul parametrilor de performanță UX (navigabilitate, usability, readability), inclusiv gestionarea conținutului în CMS (Content Management System);
  • colaborează cu echipa de social media pentru crearea conținutului pentru canalele social media ale BNR.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniile științe economice, jurnalism sau științele comunicării (cu media de absolvire de minimum 8,50, calculată ca medie aritmetică a mediei obţinute la licenţă şi media anilor de studii);
  • perfecţionări/specializări: cursuri de online content writing / copywriting constituie un avantaj;
  • cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office;
  • cunoştinţe în design web (HTML, CSS) constituie un avantaj;
  • experiență profesională în domeniul content writing / copywriting şi experienţă de lucru în mediul digital (CMS – Content Management System, social media) constituie un avantaj;
  • cunoaşterea aprofundată a limbii române;
  • cunoaşterea limbii engleze;
  • abilități editoriale, scriere texte, rapoarte, inclusiv sub aspectul adaptării stilului de limbaj pentru audiențe diferite;
  • interesul manifestat pentru domeniu prin scrierea de texte pentru domeniile finanțe și economic în diverse publicații, bloguri, social media constituie un avantaj.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relațiilor strategice.

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 12 decembrie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe www.bnr.ro.

Sursa: www.bnr.ro