DEDEMAN angajează Referent help desk online – Sediul Central Bacău

DEDEMAN angajează Referent help desk online – Sediul Central Bacău

Descriere post
– Monitorizeaza platforma E-commerce si aplicatiile online, astfel incat sa asigure functionalitatea in permanenta,

– Identifica erorile de functionare ale platformei si sesizeaza in cel mai scurt timp posibil persoanele care au competenta de rezolvare,

– Actualizeaza documentele si informatiile continute in paginile site-ului si faciliteaza postarea de noi informatii (comunicate de presa, oferte speciale, oferte de sezon, etc.),

– Ofera in timp util solutii eficiente pentru toate solicitarile care ii sunt adresate,

– Asigura suport tehnic de tip help desk pentru clienti si responsabilii E-commerce din cadrul punctelor de lucru care intampina dificultati in accesarea si utilizarea site-ului sau a aplicatiei mobile,

– Participa la testarea noilor facilitati sau imbunatatiri aduse platformelor si aplicatiilor online,

– Se implica si propune modificari sau imbunatatiri care pot fi aduse fluxului /procedurilor E-commerce.

Profil candidat

– Studii superioare finalizate

– Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor

– Persoana organizata si orientata catre rezultate

– Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa

– Capacitate de analiza si sinteza, gandire critica si atentie la detalii

– Orientare spre performanta si dezvoltare profesionala continua

– Cunostinte avansate de Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power Point), Magento

– Cunostinte de programare HTML, PHP, SQL

– Experienta minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj

Aplica pana pe 19.08.2017 pe www.dedeman.ro

Sursa: www.dedeman.ro