DEDEMAN angajează Referent help desk online – Sediul Central Bacău
DEDEMAN angajează Referent help desk online – Sediul Central Bacău
Descriere post
– Monitorizeaza platforma E-commerce si aplicatiile online, astfel incat sa asigure functionalitatea in permanenta,
– Identifica erorile de functionare ale platformei si sesizeaza in cel mai scurt timp posibil persoanele care au competenta de rezolvare,
– Actualizeaza documentele si informatiile continute in paginile site-ului si faciliteaza postarea de noi informatii (comunicate de presa, oferte speciale, oferte de sezon, etc.),
– Ofera in timp util solutii eficiente pentru toate solicitarile care ii sunt adresate,
– Asigura suport tehnic de tip help desk pentru clienti si responsabilii E-commerce din cadrul punctelor de lucru care intampina dificultati in accesarea si utilizarea site-ului sau a aplicatiei mobile,
– Participa la testarea noilor facilitati sau imbunatatiri aduse platformelor si aplicatiilor online,
– Se implica si propune modificari sau imbunatatiri care pot fi aduse fluxului /procedurilor E-commerce.
Profil candidat
– Studii superioare finalizate
– Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor
– Persoana organizata si orientata catre rezultate
– Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa
– Capacitate de analiza si sinteza, gandire critica si atentie la detalii
– Orientare spre performanta si dezvoltare profesionala continua
– Cunostinte avansate de Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power Point), Magento
– Cunostinte de programare HTML, PHP, SQL
– Experienta minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj
Aplica pana pe 19.08.2017 pe www.dedeman.ro
Sursa: www.dedeman.ro