Concurs pentru ocupare posturi vacante in cadrul ADR Nord-Est

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est organizeaza concurs in data de 12.06.2018, orele 10:00, la sediul din Piatra Neamt, str. Lt. Draghescu, nr. 9, jud. Neamt, pentru ocuparea a 3 posturi vacante de Expert (durata determinata – 6 luni, cu posibilitate de prelungire).

2 posturi de Expert sunt disponibile in cadrul Directiei Dezvoltarea Afacerilor, Biroul Startup – RubikHub si vizeaza urmatoarele tipuri de activitati:

– Coordonator Programe Startup (include si atributii de PR & Marketing & Social media & Content management)

Criteriile relevante ce trebuie indeplinite de candidati pentru inscrierea la concurs sunt urmatoarele:

Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
Cunostinte foarte detaliate privind etapele evolutiei unui startup (Problem-Solution-FIT, Product-Market-FIT, MVP, Growth, Scaleup, Exit);
Bune cunostinte privind noile trenduri tehnologice: AI, VR, AR, Machine Learning, Big Data & Analytics, Clean Tech, Fin Tech, Hardware & IoT, Med Tech, etc;
Experienta profesionala de minim 2 ani intr-un startup sau experienta profesionala ca si „co-foudner”, sau angajat startup care are „tech” integrat si care a scalat pe piete internationale;
Buna cunoastere a terminologiei referitoare la startup-urile scalabile, „tech oriented”;
Capacitate de concepere si sustinere prezentari publice, cursuri, conferinte pentru fondatori „wannabe”, „early stage” sau „maturi”;
Constituie avantaj experienta profesionala in domeniul marketing/comunicare/PR/social-media sau similar;
Competente ridicate de elaborare, planificare si implementare a strategiei de comunicare si de PR&Marketing, online si offline;
Abilitati personale ridicate in ceea ce priveste activitatea de creare de continut;
Bune cunostinte si capacitate ridicata de utilizare a tehnologiilor, aplicatiilor, canalelor si instrumentelor moderne folosite in comunicare;
Foarte bune cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
Persoana orientata spre interactiunea cu oamenii si spirit de „Community Builder”.
Principalele atributii ale postului :
Design si implementare programe/activitati de tip startup;
Derulare activitati de mentorat startup-uri, cu scopul de a le aduce in etapa urmatoare de evolutie;
Sustinerea seminariilor, cursurilor, conferintelor pe teme antreprenoriale dedicate startup-urilor;
Implementeaza strategia de comunicare anuala si strategia de marketing;
Comunica si promoveaza intr-un mod creativ evenimentele, programele si actiunile speciale realizate pentru publicul tinta;
Elaboreaza articole, comunicate de presa, materiale de informare si promovare;
Utilizeaza instrumentele necesare editarii si procesarii materialelor concepute;
Construieste si dezvolta o relatie permanenta si dinamica cu publicul tinta;
Dezvolta relatii cu presa de specialitate, cu lideri de opinie, precum si cu alti actori in domeniul startup-urilor;
Dezvoltare de comunitati, online sau offline.

– Coordonator Programe Europene & Guvernamentale dedicate ecosistemului antreprenorial de tip startup

Criteriile relevante ce trebuie indeplinite de candidati pentru inscrierea la concurs sunt urmatoarele:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
Experienta profesionala de minim 2 ani/Competente in domeniul startup (interactiune startup-uri / mentorat startup-uri / dezvoltare de comunitati de startup-uri / atragere, dezvoltare, implementare programe pentru startup-uri);
Experienta profesionala/Competente in implementarea unor programe europene/guvernamentale dedicate startup-urilor (experienta de lucru si colaborare cu Comisia Europeana & Guvernul Romaniei);
Foarte bune cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte de limba engleza – nivel avansat.

Principalele atributii ale postului:

Identifica si atrage programe nationale si internationale pentru sustinerea si dezvoltarea startup-urilor locale, precum si a mediului antreprenorial per ansamblu;
Construieste si dezvolta relatia cu partenerii de program, precum si initiatorii acestuia;
Identifica si analizeaza tendinte, bune practici si povesti de succes in materie de dezvoltare ecosisteme antreprenoriale, hub-uri si programe de accelerare ce pot fi adaptate sau replicate in Regiunea Nord Est;
Propune si sustine spre aprobare catre echipa de management programele relevante pentru dezvoltarea antreprenorilor din Regiunea Nord Est;
Identifica surse de finantare, private si/sau publice, pentru sustinerea programelor atrase;
Adera la retele nationale si internationale de profil si dezvolta o relatie permanenta cu liderii acestora;
Prospecteaza si selecteaza potentialii beneficiari pentru programele derulate;
Atrage si implica sustinatori, mentori, investitori dispusi sa participe activ la dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din regiune;
Coordoneaza implementarea si derularea programelor atrase.

– 1 post Expert este disponibil in cadrul Directiei Comunicare, Inovare si Cooperare Externa

Criteriile relevante ce trebuie indeplinite de candidati pentru inscrierea la concurs sunt urmatoarele:

studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
cunostinte/competente/experienta profesionala intr-unul din domeniile (sau similar cu acestea): dezvoltare regionala, dezvoltare durabila, dezvoltare inovativa;
cunostinte/competente/experienta profesionala relevanta in elaborarea si/sau implementarea proiectelor cu finantare europeana (minim 1 proiect scris si/sau implementat);
buna cunoastere a programelor de cooperare transnationala europeana/cooperare internationala;
buna cunoastere a politicilor si orientarilor europene;
abilitati ridicate de elaborare a materialelor de comunicare (articole, prezentari, comunicate de presa, etc);
cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
foarte bune cunostinte de operare pe calculator;
capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor de serviciu;
capacitate de a se adapta usor unor noi contexte, situatii si domenii de activitate.

Etape derulare concurs:

Etapa I – Transmiterea candidaturilor
Persoanele interesate vor trimite aplicatia lor (CV – pentru postul disponibil in cadrul Directiei Comunicare, Inovare si Cooperare Externa si CV + Scrisoare de intentie prin care se precizeaza motivatia care sta la baza dorintei de a face parte din misiunea RubikHub, precum si contributia directa pe care o poate aduce persoana in cauza la indeplinirea acestei misiuni, pentru posturile disponibile in cadrul Directiei Dezvoltarea Afacerilor) pe e-mail: adrnordest@adrnordest.ro (respectand intocmai specificatiile din acest anunt), pana la data de 04.06.2018.

Etapa II – Selectarea candidaturilor
ADR Nord-Est analizeaza pana la data de 06.06.2018 fiecare candidatura in parte si face selectia acestora in functie de conditiile solicitate pentru posturi. ADR Nord-Est va contacta(telefonic sau/si e-mail) in data de 07.06.2018 fiecare candidat acceptat si acesta va intocmi dosarul de inscriere la concurs ce va cuprinde: CV (format european, in care sa se evidentieze clar experienta profesionala si competentele/criteriile solicitate in prezentul anunt), cerere de inscriere la concurs (cu precizarea postului pentru care opteaza solicitantul), copii dupa actele de studii, respectiv alte cursuri/formari profesionale, copie dupa actul de identitate, cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere privind lipsa antecedentelor penale. Acest dosar va fi depus la sediul Agentiei (str. Lt. Draghescu, nr.9) pana la data de 11.06.2018, orele 16:30.

Etapa III – Derularea concursului
Concursul se va desfasura in data de 12.06.2018, incepand cu ora 10:00, la sediul ADR Nord-Est din Piatra Neamt si va avea urmatoarele probe: test de specialitate in limba engleza, interviu si analiza cv-ului.

Informatii suplimentare se pot gasi pe www.rubikhub.ro sau la tel. 0233 218 071.

 

Sursa www.adrnordest.ro