BNR angajează Expert în cadrul Direcției Comunicare și Multimedia
Banca Naţională a României angajează Expert în cadrul Direcției Comunicare și Multimedia – Serviciul comunicare online
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 7 noiembrie 2018
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- participă la implementarea proiectelor de dezvoltare a comunicării online a BNR (platforme web, blog, conturi social media, aplicații mobile), în cadrul grupurilor de lucru constituite în acest scop;
- participă la activități de programare și design web, de automatizare a proceselor de publicare/diseminare a informațiilor în cadrul instrumentelor de comunicare online;
- monitorizează funcţionarea website-ului BNR; participă la administrarea curentă a acestuia, cu respectarea procedurilor de publicare;
- realizează operațiuni de actualizare a website-ului; prelucrează în format specific documentele destinate publicării pe website‑ul BNR;
- evaluează periodic impactul informațiilor din website/blog/conturi social media/aplicații mobile pe baza statisticilor de accesare; propune şi realizează optimizări ale structurării informaţiilor şi formei de prezentare a acestora;
- acordă asistenţă tehnică web-editorilor din cadrul direcţiilor-sursă/structurilor-sursă în vederea standardizării modului de prezentare a documentelor şi respectării regulilor şi cerinţelor de publicare pe website;
- monitorizează funcţionarea conturilor BNR pe Twitter, LinkedIn și YouTube;
- participă la administrarea curentă a platformei blog Opinii BNR, respectiv a platformei web a Comitetului Național pentru Supravegherea Macroprudențială și asigură monitorizarea funcționării acestora.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniile: informatică și cibernetică economică, matematică-informatică sau inginerie (în următoarele specializări: automatică și calculatoare, respectiv electronică, telecomunicaţii și tehnologia informației);
- experienţă profesională de minimum 3 ani într-o funcție cu studii superioare în domeniul IT;
- cunoştinţe aprofundate în dezvoltare și design web (HTML5, CSS3, JavaScript și XML);
- cunoștințe în programare PHP și în baze de date (MySQL/Maria DB) – nivel mediu;
- cunoașterea standardelor web internaționale (de ex. W3C, WCAG);
- cunoştinţe practice de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office;
- cunoaşterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- managementul relațiilor strategice.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție și modalitatea de aplicare se găsesc pe www.bnr.ro
Sursa: www.bnr.ro