BNR angajează Expert în cadrul Direcției Comunicare și Multimedia

Banca Naţională a României angajează Expert în cadrul Direcției Comunicare și Multimedia – Serviciul comunicare online

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 7 noiembrie 2018

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată

Atribuţiile principale ale postului

  • participă la implementarea proiectelor de dezvoltare a comunicării online a BNR (platforme web, blog, conturi social media, aplicații mobile), în cadrul grupurilor de lucru constituite în acest scop;
  • participă la activități de programare și design web, de automatizare a proceselor de publicare/diseminare a informațiilor în cadrul instrumentelor de comunicare online;
  • monitorizează funcţionarea website-ului BNR; participă la administrarea curentă a acestuia, cu respectarea procedurilor de publicare;
  • realizează operațiuni de actualizare a website-ului; prelucrează în format specific documentele destinate publicării pe website‑ul BNR;
  • evaluează periodic impactul informațiilor din website/blog/conturi social media/aplicații mobile pe baza statisticilor de accesare; propune şi realizează optimizări ale structurării informaţiilor şi formei de prezentare a acestora;
  • acordă asistenţă tehnică web-editorilor din cadrul direcţiilor-sursă/structurilor-sursă în vederea standardizării modului de prezentare a documentelor şi respectării regulilor şi cerinţelor de publicare pe website;
  • monitorizează funcţionarea conturilor BNR pe Twitter, LinkedIn și YouTube;
  • participă la administrarea curentă a platformei blog Opinii BNR, respectiv a platformei web a Comitetului Național pentru Supravegherea Macroprudențială și asigură monitorizarea funcționării acestora.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniile: informatică și cibernetică economică, matematică-informatică sau inginerie (în următoarele specializări: automatică și calculatoare, respectiv electronică, telecomunicaţii și tehnologia informației);
  • experienţă profesională de minimum 3 ani într-o funcție cu studii superioare în domeniul IT;
  • cunoştinţe aprofundate în dezvoltare și design web (HTML5, CSS3, JavaScript și XML);
  • cunoștințe în programare PHP și în baze de date (MySQL/Maria DB) – nivel mediu;
  • cunoașterea standardelor web internaționale (de ex. W3C, WCAG);
  • cunoştinţe practice de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office;
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relațiilor strategice.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție și modalitatea de aplicare se găsesc pe www.bnr.ro

Sursa: www.bnr.ro