Asociaţia Atitudini şi Alternative din Bucureşti angajează Experţi, proiect POCU 4.1.

Asociaţia Atitudini şi Alternative din Bucureşti angajează:

1 Expert educaţie nonformală – pentru activitatile de preventie abandon scolar (care va lucra cu copiii clasele II-VIII- 130 elevi din 3 scoli- Ungureni, Corbii Mari si Grozavesti, judetul Dambovita.) – 84 h/ luna

Activitatea presupune derularea unor sesiuni de educatie nonformala, pe baza celor 8 competente cheie ale UE.

Atribuţii:

  • Participă şi asigură suport la planificare, derulare şi evaluare internă.
  • Participa lunar la organizarea si derularea Campaniei integrate de informare şi conştientizare în vederea prevenirii, reducerii şi corectării fenomenului de abandon şcolar / părăsire timpurie a şcolii (in medie 4 ore/luna)
  • Organizeaza si deruleaza activităţile de educaţie nonformală – activitate de predare in teritoriu- 40-60 h/ luna
  • Participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare;
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului

Cerinţe minimale (a caror indeplinire trebuie dovedita cu documente justificative)

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în educaţia formală/nonformală – minim 3 ani (ca dovada- extras din Revisal/ carte de munca)
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 40% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou
  • Beneficii:
    • Perioada contractului: ianuarie 2020- 21 martie 2021
    • Pachet salarial atractiv

2. PROMOTOR LOCAL – 84 h/luna

Atribuţii:

  • Participa si asigura suport la identificarea potentialilor beneficiari, selectarea lor in vederea inscrierii in grupul tinta, precum si la implicarea acestora in activitatile proiectului.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A1 / A2.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A2 / A3.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A3.
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii/ A2.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea cresterii accesului si/sau mentinerii pe piata muncii / A3.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea stimularii antreprenoriatului si promovarii temelor orizontale.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A 7.1-Actiuni de inovare sociala prin implementarea unui sistem integrat de combatere a discriminarii, promovarea incluziunii sociale, implicare si dezvoltare comunitara.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta – min 3 ani;
  • Experienta in dezvoltare locala/ lucrul cu oamenii – 1 an (ca dovada- extras din Revisal/ carte de munca)
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 50% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.
  • Beneficii:
    • Perioada contractului:ianuarie 2020- 21 martie 2021
    • Pachet salarial atractiv

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul tău până pe 20 ianuarie 2020 pe adresa cariere@atitudini-on.ro.

Menționează în textul e-mailului locul de muncă vizat.

AVANTAJ: persoanele cu abilitati in scrierea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile.

Activitatea acestora se va derula în cadrul unui Proiect POCU, AP 4.1., în Bucureşti, cât şi în localitatea Corbii Mari, Jud. Damboviţa (la 45 minute de Bucureşti pe A1), drept pentru care detinerea unui permis auto este necesara pentru fiecare dintre poziţiile de mai sus.

Interviurile se vor tine în ordinea primirii CV-urilor. Pentru detalii suplimentare contacteaza Coordonatorul de proiect  Atitudini & Alternative la tel. 0742 280 389.

 

Sursa: www.atitudini-on.ro