SOS Satele Copiilor România angajează PSIHOPEDAGOG pentru SOS Satul Copiilor Bucureşti

SOS Satele Copiilor România angajează PSIHOPEDAGOG pentru SOS Satul Copiilor Bucureşti

Principalele responsabilităţi ale psihopedagogului:

Organizează şi desfăşoară activităţi cu caracter recreativ în comunitatea locală (activităţi desfăşurate cu voluntari si/sau evenimente derulate împreună cu parteneri externi ai organizaţiei);
Asigură sprijin în evaluarea potenţialului şi consilierea vocaţională a copiilor şi adolescenţilor;
Sprijină familia SOS în procesul educaţional, prin implementarea programului de asistare a învăţării, urmărind să dezvolte inclusiv capacitatea mamelor sociale de a sprijini copiii în procesul de învăţare;
Asigură suport şcolar (sprijin în rezolvarea sarcinilor şcolare: teme de casă, referate, proiecte);
Păstrează legătura cu cadrele didactice din şcoli, monitorizând situaţia şcolară a copiilor din Sat; recomandă intervenţii concrete, necesare pentru îmbunătăţirea situaţiilor problematice;
Organizează si coordoneaza programul de activităţi (individuale şi de grup) pentru copiii şi adolescenţii cu varste peste 12 ani din Satul SOS pe teme de dezvoltare a abilităţilor de viaţă independenta;
Asigură sprijin copiilor pentru dezvoltarea diferitelor abilitati;
Concepe, dezvoltă şi implementează programe pentru copiii din Sat (programe educaţionale de suport şi programe pentru petrecerea timpului liber);
Participă la întocmirea şi implementarea obiectivelor pedagogice ale programului; răspunde de elaborarea şi realizarea planului de activităţi pedagogice şi a planului de vacanţă;
Raspunde de întocmirea şi monitorizarea programelor de intervenţie specifică pentru educaţie, deprinderi de viata independent şi socializare pentru un număr de aproximativ 40 copii;

Competenţe:

– Reprezinta un plus studiile superioare încheiate în domeniul pedagogiei/psihopedagogiei speciale/pedagogiei sociale sau psihologiei (licenţă);
– Experienţa minimă de 1 an în servicii pentru copii / adolescenţi;
– Experienţă în activităţi cu copiii (organizare evenimente, jocuri, organizare activitati de timp liber si socializare, excursii, tabere) reprezinta un real avantaj;
– Cunoştinţe de legislaţie în domeniul protecţiei copilului;
– Permis de conducere categ. B (avantaj).

Abilităţi:

– Empatie şi bucurie de a lucra cu copii şi adolescenţi;
– Disponibilitate foarte mare – sufletească şi de timp;
– Excelente abilităţi de comunicare;
– Abilităţi de educaţie, consiliere şi formare;
– Flexibilitate, creativitate, spirit de iniţiativă;
– Empatie, optimism, deschidere, jovialitate;
– Abilităţi practice de viaţă;
– Capabil să îşi gestioneze timpul şi să lucreze sub presiune ;
– Om de echipă orientat către rezolvarea de probleme;
– Capacitate de analiză şi sinteză; planificare şi raportare.

Persoanele interesate pot trimite un CV şi o scrisoare de motivaţie pe adresa tania.duduta@sos-satelecopiilor.ro . Detalii la 021-668.00.88!

 

Sursa: www.sos-satelecopiilor.ro