Fondul Român de Dezvoltare Socială angajează Expert achiziții

Fondul Roman de Dezvoltare Sociala (FRDS) intentioneaza sa contracteze, prin concurs, un EXPERT ACHIZITII, cod COR 242104.

Atributii si responsabilitati generale
 Respectă Regulamentele de implementare aferente Mecanismele Financiare SEE și Norvegian 2014 – 2021, Acordul de program, Acordul de implementare al programului, Acordul de implementare privind gestionarea fondurilor externe nerambursabile şi legislaţia aplicabilă la nivel local, naţional, precum şi cea a Uniunii Europene aplicabilă, pe toată durata de implementare, precum şi procedurile operaţionale, aplicabile postului.
 Răspunde de inițierea, organizarea și finalizarea proceselor/procedurilor de achiziții în care este implicat la nivelul OP, conform legislației privind achizițiile publice și cerințelor Regulamentelor.
 Contribuie la elaborarea și actualizarea procedurilor operaționale sau de sistem ale OP.
 Asigură pregătirea ghidurilor/instrucțiunilor/manualelor pentru benficiarii de finanțare.
 Sprijină şi acordă asistență pe probleme de achiziţii atât beneficiarilor de finanțare cât şi personalului FRDS.
 Verifică dosarele de achiziţii aferente proiectelor finanțate de FRDS în conformitate cu reglementările aplicabile şi procedurile interne aprobate.
 Asigură transparența și accesul la documente în conformitate cu cerințele Regulamentelor.
 Se conformează cu orice alte obligaţii aferente activităţii sale care rezultă din Acordul de program.

Atributii si responsabilitati specifice
 Contribuie la elaborarea şi actualizarea Programului de achiziţii și a strategiei la nivelul programului.
 Răspunde de derularea procesului de achiziții pentru bunuri, servicii sau lucrări ale OP, pentru care a fost desemnată, respectiv:
 elaborează documentaţiile de atribuire pentru selecţiile de oferte de bunuri, servicii sau lucrări care urmează a fi achiziţionate, pe baza referatelor transmise de departamentele de specialitate ale FRDS.
 transmite spre publicare și urmărește publicarea documentaţiilor de atribuire în SEAP şi/sau pe site-ul FRDS.
 participă, după caz, ca membru al comisiei de evaluare în conformitate cu procedurile de achiziţii aplicabile,
 realizează procese verbale ale şedinţelor comisiei de evaluare, dacă a fost desemnat,
 întocmește şi publică în SEAP şi/sau pe site-ul FRDS răspunsurile la solicitările de clarificări,
 elaborează Raportul procedurii de atribuire, obţinerea avizelor necesare,
 prezintă conducerii executive decizia Comisiei de evaluare,
 transmite spre publicare și urmărește publicarea anunţurilor de atribuire în SEAP şi/sau pe site-ul FRDS.
 Asigură verificarea procesului de achiziții realizat derulat de alt specialist achiziții pentru managementul programului și verificarea dosarelor de achiziții transmise de promotorii de proiecte și partenerii acestora, pentru asigurarea principiului celor 4 ochi în cazul
dosarelor de achiziții verificate de coordonatorul Departamentului de Achiziții și Infrastructură (DAI).
 Participă la elaborarea planului de formare pentru activităţile specifice compartimentului.
 Participă la elaborarea rapoartelor semestriale şi anuale de activitate ale compartimentului.
 Asigură asistenţa tehnică colaboratorilor şi beneficiarilor granturilor FRDS, în scopul îmbunătăţirii activităţii de achiziţii a acestora şi îndeplinirii condiţiilor contractului de finanțare.
 Verifică Rapoartele de achiziții transmise de Promotorii de proiecte și dosarele de achiziții aferente proiectelor, ulterior finalizării acestora, în funcţie de legislația și procedura de achiziții aplicabilă conform calității promotorului, cu respectarea procedurilor interne și întocmește liste de verificare:
 Verifică conformitatea achizițiilor realizate de promotorii de proiecte autorități contractante, asocieri/parteneriate dintre o autoritate publică și un promotor privat ori ONG sau entități juridice fără calitatea de autoritate contractantă dar care în condițiile prevăzute de lege au obligația aplicării legislației privind achizițiile publice, cu prevederile legislației naționale de achiziții publice, cerințele Regulamentelor și cu
procedurile aplicabile, în baza cărora întocmește liste de verificare,
 Verifică conformitatea achizițiilor realizate de promotorii de proiecte privați sau ONG, cu prevederile Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene, cu cerințele Regulamentelor și cu procedurile aplicabile, în baza cărora întocmește liste de verificare.
 Realizează acțiuni de verificare în teren a achizițiilor derulate de Promotorii de proiecte, potrivit procedurii aplicabile, selectând un eșantion asigurator de operațiuni, identificabil, și întocmește rapoarte de monitorizare și liste de verificare în urma vizitelor.
 Asigură înregistrarea în sistemul informatic a datelor rezultate din verificarea achizițiilor.
 Asigură stocarea în format electronic a documentelor aferente dosarelor de achizițiilor, în formă finală, și a documentelor scanate rezultate din procesul de verificare în folderele alocate (liste de verificare semnate, rapoarte de vizită, prcese-verbale de constatare, etc.).
 Propune soluţii pentru îmbunătăţirea activităţii departamentului, a procedurilor interne specifice şi la nivel de proiecte.
 Păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor şi documentelor de care ia cunoştinţă în executarea atribuţiilor de serviciu.
 Asigură măsuri pentru păstrarea confidenţialităţii şi securităţii datelor ce se stochează în bazele de date sau se prelucrează pe calculatoarele operaţionale de lucru.
 Sesizează și raportează orice neregulă conform Procedurii operaţionale de nereguli.
 Raportează şi evaluează orice risc identificat la nivelul activităţilor departamentului și la nivelul proiectelor, contribuind la stabilirea gradului de risc al proiectelor, și propune măsuri de diminuare.
 Execută orice alte sarcini primite în legătură cu munca şi activitatea sa, dispuse de superiorul ierarhic sau de conducerea executivă şi care nu contravin dispoziţiilor legale.
 Se preocupă continuu de îmbunătățirea cunoștințelor, atât prin studiu individual cât și prin participarea la instruirile organizate de FRDS.
Expertul achizitii va fi angajat pe bază de contract de muncă, pe durată nedeterminată, desfășurându-și activitatea la sediul FRDS, pe durata programului „Dezvoltare locală”.

Data de desfasurare a concursului este stabilita pentru ziua de 05 octombrie 2019, la sediul  FRDS din Bucuresti, str. Eugeniu Carada, nr. 1, etaj 3, sector 3, cu urmatorul grafic de desfasurare a examenului/concursului:
Orele 12:00–13:00: proba scrisa;
Orele 13:00–14:00: deliberarea comisiei de examinare privind rezultatul la proba scrisa
Ora 14:15: afisarea, la sediul FRDS, a rezultatelor probei scrise
Ora 15:00: sustinerea interviului preliminar, cu comisia de concurs

Conditiile specifice:
– studii superioare, absolvite cu diploma de licenta sau similar
– atestate/certificate/diplome în domeniul achizitiilor publice
– experienta relevanta specifica de cel putin 1 an în activitatea de achizitii si contractare
– vechime in munca minim 3 ani
– cunostinte bune de limba engleza – scris, citit
– cunostinte bune de utilizare a calculatorului (MS Office Word, Excel, Power Point)
– disponibilitate de deplasare in tara

Află mai multe informatii pe www.frds.ro.

 

Sursa: www.frds.ro