Asociația Lindenfeld (Ajungem MARI) caută Coordonator proiecte pentru adolescenți

Căutăm coleg/ă implicat/ă care să sprijine adolescentii și tinerii instituționalizați cu care voluntarii Asociației Lindenfeld (Ajungem MARI) lucrează, în vederea rezolvării problemelor sociale, deprinderilor de viață independentaă și al integrării în comunitate. Coordonatorul ar trebui să identifice cu ajutorul voluntarilor și să acorde suport în special acelor tineri care urmează să părăsească sistemul de protecție (înainte și după ce aceștia părăsesc sistemul).

Coordonatorul va gestiona proiectele de consiliere vocațională, cursuri de calificare și alte activități de dezvoltare personală pentru adolescentii și tinerii din centre de plasament în cadrul programului educațional Ajungem MARI care se desfășoară în București și în 23 de județe.

Post full time, valabil doar pentru București.


Cerințe:

  • Studii universitare absolvite cu diplomă de licență în domeniul asistenței sociale, psihologiei, management etc.
  • Motivație puternică pentru lucrul cu tineri defavorizați
  • Foarte bune abilități de coordonare și organizare
  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Seriozitate și punctualitate
  • Spirit de echipă
  • Abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral)
  • Cunoștințe PC la nivel mediu/avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte
  • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității
  • Simț practic și organizatoric
  • Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
  • Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza echipa din subordine
  • Experiență în gestionarea unui proiect (implementare, monitorizare, raportare)
  • Disponibilitate de a lucra ocazional în weekend sau program flexibil (după amiaza)

Constituie un avantaj

  • Experiența de lucru cu copii instituționalizați
  • Experiența în asistență socială
  • Buna cunoaștere a domeniului legislației și standardelor aplicabile în asistența socială a copiilor din sistemul de protecție socială și cunoașterea în general a legislației specifice în domeniul serviciilor sociale
  • Experiența de lucru în echipă multidisciplinară și în lucrul cu voluntarii
  • Disponibilitate pentru activitate de teren
  • Experiența în inserția socio-profesională a tinerilor dezavantajați
  • Capacitatea de a gestiona situații dificile, mediere de conflicte, mediere între beneficiari și autorități

Atribuții:

  • Evaluează și selectează beneficiarii în cadrul programelor derulate de asociație
  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele de voluntari sau alți colaboratori implicați
  • Caută persoane care să susțină ședințe de consiliere, ateliere, cursuri și diverse activități pentru tineri și se asigură că pot participa copiii, ocupându-se de logistică și organizare
  • Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor, ține evidența evenimentelor/atelierelor/cursurilor organizate
  • Organizează întâlniri de echipă cu voluntarii implicați în proiecte (online în prezent)
  • Se implică activ în evenimentele organizate
  • Sprijin pentru beneficiari: consiliere, îndrumare, acces la servicii sociale, obținerea unui loc de muncă etc.
  • Oferă sprijin și îndrumare pentru voluntarii asociației în lucrul cu beneficiarii
  • Dezvoltă relații cu administrația locală: relaționarea cu instituțiile partenere în diferite proiecte ale asociației, întocmirea de convenții de colaborare și parteneriate etc.
  • Întocmește adrese și solicitări necesare desfășurării proiectelor
  • Gestionează bugetul proiectului și contractele semnate în conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitățile prevăzute a se desfășură în cadrul proiectelor, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia
  • Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte
  • Asigură îndeplinirea obiectivelor proiectului și circulația informațiilor necesare desfășurării proiectului
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectelor și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său
  • Arhivează corespunzător toată documentația legată de proiect
  • Pregătește noi proiecte care valorifică expertiza existentă la nivelul organizației și rezultatele proiectelor anterioare și face propuneri de buget pentru fiecare proiect în parte pe care le înaintează spre aprobare Directorului de program

Înscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro până la data de 8 februarie, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu.

Află mai multe detalii pe www.ajungemmari.ro

Sursa: www.ajungemmari.ro