Ajungem MARI angajează Manager proiect, București

Cautăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze activitățile din teritoriu și să coordoneze echipa de voluntari la nivel național. Principalul rol este să ofere îndrumare coordonatorilor din județe pentru activitățile de organizare a activităților voluntarilor în centre, a ieșirilor cu copiii și a evenimentelor­ locale de promovare și finanțare.


Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate
  • Experiența relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an)
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Capacitate de analiza și sinteză
  • Simț practic și organizatoric
  • Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe
  • Capacitatea de a lucra în echipa, capacitatea de crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor.
  • Experiență în gestionarea unui proiect
  • Experienta de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare
  • Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii;
  • Disponibilitate pentru deplasări în țara
  • Se simte confortabil în poziţia de a solicita fonduri şi alte resurse

Constituie un avantaj:

  • Experiență în gestionare proiecte
  • Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG

Atributii:

  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Stabilirea relatiei cu furnizorii/partenerii asociației atât pe email, cât și telefonic
  • Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întalniri
  • Comunicarea de informații între asociație si voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Director cât și alte rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Supervizarea echipelor locale de coordonatori
  • Selectarea și pregătirea voluntarilor pentru activitatile din proiect
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri)
  • Colectarea de date și folosirea lor pentru a intocmii statistici si analize
  • Realizeaza rapoarte de activitate pentru proiecte (financiare, narative) – centralizează date, scanează și centralizează documentele necesare

Oferta:

  • Salariul – 2500 lei net + tichete de masa in valoare de pana la 300 lei/luna
  • Contract – perioada nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend
  • Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București
  • Subordonare directă – Presedinte – Irina Taban

Inscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro până la data de  15 octombrie, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu.

Sursa: www.ajungemmari.ro